Hetkellisesti ruuhkaantuneen viestiliikenteen vuoksi asiakaspalvelussamme on toistaiseksi normaalia pidempi viive vastausajoissa. Kiitämme kärsivällisyydestäsi ja palvelemme sinua mahdollisimman pian tilanteen mukaisesti.
Saat yhteyden asiakaspalveluumme alla olevan yhteydenottolomakkeen avulla.
Muistathan aina käyttää Bondora-asiakastiliisi yhdistettyä sähköpostiosoitetta. Näin pystymme tunnistamaan sinut ja vahvistamaan henkilöllisyytesi.
Jos käytät yhteydenottoon sähköpostiosoitetta, jota ei ole yhdistetty Bondora-asiakastiliisi, emme pysty luovuttamaan sinulle tarvittavia tietoja. Meidän on ensin varmistettava, että kysyjä on varmasti sinä itse. Voidaksemme varmistaa tämän, pyydämme sinua lähettämään meille kopion henkilötodistuksestasi, henkilötunnuksesi tai muita tarvittavia lisätodistuksia voidaksemme tunnistaa sinut. Teemme tämän suojataksemme asiakastilisi ja henkilöllisyytesi.
Mikäli sinulla ei ole käyttöoikeutta sähköpostiosoitteeseen, jota käytit asiakastilisi rekisteröimiseen, pyydämme sinua ystävällisesti päivittämään sähköpostiosoitteesi. Näin meidän ei tarvitse kysyä lisäkysymyksiä ja saat vastauksen kysymykseesi niin pian kuin mahdollista.
Miten minun tulisi muodostaa kyselyni asiakaspalvelulle?
Kuvaa ongelmasi tai kysymyksesi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Näin meidän ei tarvitse kysyä lisäkysymyksiä ja voimme auttaa sinua välittömäsi.
- Jos lähetät meille asiakirjan tai kuvan, tarkista että laatu on hyvä ja se sisältää kaikki tarvittavat tiedot
- Jos kirjoitat meille teknisestä ongelmasta, lisää kyselyysi kuvakaappaus ja/tai virheviesti
- Jos kysymyksesi koskee suoritettua maksua, liitäthän kyselyysi maksukuitin
Milloin ja miten vastaamme
Vastaamme tiedusteluihin arkisin (ma-pe) työajalla 09:00-17:00. Pyrimme aina vastaamaan yhden arkipäivän kuluessa. Puhelimitse asiakaspalveluumme voi olla yhteydessä maanantaista perjantaihin klo 10-16.