Mitä minun pitäisi tehdä jos..?
...sain Bondoralta tekstiviestin, joka ei ole tarkoitettu minulle?
Jos saat tekstiviestin Bondoralta, mutta olet varma, että sinulla ei ole meiltä lainaa tai tiliä meillä, ilmoitathan tästä välittömästi asiakaspalveluamme. Jotta voimme ratkaista tilanteen nopeasti, pyydämme sinulta joitakin todisteita siitä, että numero kuuluu sinulle (esim. puhelinlasku tai tilaussopimus).
...sain postitse kirjeen, joka ei ollut tarkoitettu minulle?
Lähetämme postitse kirjeitä vain asiakkaidemme Bondora-asikastiliin merkittyihin osoitteisiin. Tämä on osoite, jonka asiakas on toimittanut meille tilin rekisteröinnin yhteydessä tai ilmoittanut meille osoitteenmuutoksesta. Jos saat kirjeen, joka on osoitettu henkilölle, joka ei asu kyseisessä osoitteessa, ilmoitathan tästä asiakaspalveluamme välittömästi. Voit tehdä ilmoituksen täyttämällä kyselylomakkeen tämän artikkelin loppuosassa.
...sain sähköpostin, mutta minulla ei ole Bondora-asiakastiliä?
Jos saat sähköpostiviestin Bondoralta ja olet varma, että sitä ei oltu tarkoitettu sinulle, ilmoitathan tästä asiakaspalveluamme välittömästi. You can do so by filling out the form below.
Jos saat sähköpostiviestin Bondoralta ja olet varma, että sitä ei oltu tarkoitettu sinulle, ilmoitathan tästä asiakaspalveluamme välittömästi. Voit tehdä ilmoituksen täyttämällä kyselylomakkeen tämän artikkelin loppuosassa.
...minun on oltava yhteydessä Bondoraan toisen henkilön puolesta?
Mikäli kirjoitat meille toisen henkilön puolesta, pyydämme ystävällisesti lähettämään meille omien tietojesi lisäksi asiakkaan tiedot, jota kyselysi koskee, sekä selvityksen siitä, mitä asiasi koskee. Huomioithan, että Bondora ei luovuta asiakkaitaan, heidän lainahakemuksiaan tai lainasopimuksiaan koskevia tietoja kolmansille osapuolille. Mikäli sinulla on oikeus saada tietoja asiakkaasta, lisääthän kyselyysi vastaavan asiakirjan (esim. valtakirja).