Kuinka voin päivittää yhteystietoni?
Päivittääksesi henkilökohtaisia tietojasi, kuten yhteystietosi, pankkitilin tietosi, salasanasi, yhteydenottokielesi jne, toimi näin:
- Kirjaudu sisään Bondoran itsepalveluun, klikkaa nimeäsi oikeassa yläkulmassa ja valitse "Bondora-tilini".
- Täällä voit muuttaa nimesi, puhelinnumerosi, pankkitilisi, salasanasi, sähköpostiosoitteesi, ja yhdistetyt tilisi.
- Tallenna tekemäsi muutokset. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi muutaman minuutin kuluessa varmistukseksi, että tekemäsi muutokset on tallennettu onnistuneesti.
Mikäli sinulla on vaikeuksia päivittää puhelinnumeroasi tai muita henkilökohtaisia tietojasi, pyydämme sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevan lomakkeen avulla. Muistathan lisätä puhelinlaskusi jossa näkyy nimesi ja uusi puhelinnumerosi. Lasku ei saa olla vanhempi kuin kolme kuukautta.
Päivittääksesi postiosoitteesi, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevan lomakkeen avulla. (Voit tarkistaa lainasopimuksestasi, mikä osoite on merkitty tietoihimme). Pyydämme ystävällisesti lisäämään uuteen osoitteeseesi lähetetyn laskun, missä näkyy nimesi ja uusi osoitteesi. Mikäli et pysty lähettämään laskua, voit lähettää meille vuokrasopimuksen tai muun todisteen asumisoikeudestasi.