Miten menettelemme poikkeustapauksissa?
Mikäli lainanmaksusi ovat myöhässä sinusta riippumattomista syistä, esimerkiksi jos kyseessä on rikos, olet tehnyt konkurssin tai olet hakenut velkajärjestelyä, tai jos menehtyneellä perheenjäsenelläsi oli lainaa Bondoralta, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyden asiakaspalveluumme tämän artikkelin loppuosassa olevan kyselylomakkeen kautta.
Lisää hyödyllistä tietoa:
Mitä minun tulisi tehdä jos kolmas osapuoli on ottanut lainaa nimissäni?
Jos epäilet, että henkilötietojasi on käytetty väärin tai ne on varastettu, ilmoita tästä poliisille. Kun olet saanut poliisilta rikos- tai tutkintailmoituksen, pyydämme ystävällisesti lähettämään virallisen asiakirjan todisteeksi. Tämän jälkeen voimme keskeyttää perintätoimet tutkinnan ajaksi.
Huomio: Suojataksemme asiakastilisi ja henkilöllisyytesi, luovutamme tietoja ainoastaan seuraavilla ehdoilla:
- Voimme luovuttaa tietoja sinulle kuin mahdolliselle rikoksen uhrille vasta sen jälkeen, kun olemme tunnistaneet sinut. Voidaksemme varmistaa henkilöllisyytesi, pyydämme lähettämään meille sähköisesti allekirjoitetun virallisen tietopyynnön (lista pyydetyistä tiedoista) sekä kopion henkilöllisyystodistuksestasi (henkilökortti tai passi)
- Luovutamme tietoja poliisille kun olemme vastaanottaneet virallisen kyselyn, sinun henkilöllisyytesi on vahvistettu, ilmoituksesi rikoksesta on otettu käsittelyyn ja kaikki tarvittavat asiakirjat on lähetetty luotonantajalle (meille). Kun saamme virallisen pyynnön poliisilta, kaikki tarvittavat tiedot nimellesi otetu(i)sta lainasta tai lainoista ilmoitetaan suoraan poliisille suojatussa muodossa.
Mitä minun tulisi tehdä, jos menehtyneellä perheenjäsenelläni oli lainaa Bondoralta?
Kuolemantapauksessa pyydämme perheenjäseniä lähettämään asiakkaan kuolintodistuksen Bondoran asiakaspalveluun ja perintötodistuksen, jos sellainen on. Sen jälkeen voimme ilmoittaa tarvittavat lainaa koskevat tiedot. Jos perintötodistusta ei ole, suosittelemme, että otat yhteyttä julkiseen notaariin ja aloitat perinnönjaon.