Kuinka lisätä rahaa Bondora-tililleni?
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa lisätä rahaa Bondora-tilillesi: SEPA-tilisiirto ja Trustly-maksu. Molemmat ovat helppoja ja salamannopeita!
1. SEPA-tilisiirto ja maksu verkkopankkisi kautta
- Kirjaudu Bondora-tilillesi.
- Suorita maksu Bondoralle käyttäen itsepalvelussa näkyviä maksutietoja.
- Kirjaudu verkkopankkiisi, luo uusi maksu ja syötä tarvittavat maksutiedot. Lisääthän aina viitenumerosi ja nimesi maksutietoihin.
Maksun saaja: Bondora AS
Tilinumero: EE937700771004427510
Pankki: AS LHV Pank
BIC/SWIFT: LHVBEE22 (XXX)
Viitenumero: Käytä itsepalvelussa näkyvää henkilökohtaista viitenumeroasi*
Viesti: Käytä itsepalvelussa näkyvää henkilökohtaista viitetekstiäsi
Osoite: Tartu mnt 2, 10145 Tallinna, Viro
*Mikäli pankki ei hyväksy viitenumeroa viitenumerokenttään, pyydämme ystävällisesti lisäämään viitenumeron ainoastaan viestikenttään.
SEPA-maksut siirtyvät Bondora-tilillesi yleensä muutamassa tunnissa. Pankista riippuen tilisiirto saattaa kestää enintään 3 arkipäivää. Pyhäpäivinä ja viikonloppuina siirto tilillesi saattaa kestää pidempään.
Varmista myös tarkat kulut pankistasi ennen rahan siirtoa. Jos pankkisi perii maksun myös maksun vastaanottajalta, nämä kulut lisätään kuukausimaksuihisi.
2. Trustly
Toinen vaihtoehto on suorittaa maksu Trustlyn kautta. Trustly suorittaa maksun suoraan verkkopankistasi, joten maksusi vahvistetaan välittömästi. Tämä on suojattu ja ilmainen maksutapa, eikä sinun tarvitse rekisteröityä Trustlyyn. Tarvitset vain verkkopankkitunnuksesi maksaaksesi Trustlyn kautta.
- Suorita maksu kirjautumalla tilillesi ja vaihtamalla oletusvaihtoehto SEPA Trustlyn verkkomaksuun.
- Syötä summa, jonka haluat lisätä tilillesi, ja napsauta kohtaa ”Lisää varoja”.
- Valitse seuraavaksi listalta pankkisi ja kirjaudu sisään verkkopankkitunnuksillasi. Maksu vahvistetaan välittömästi ja lisätään Bondora-tilillesi muutamassa minuutissa. Jos Trustlyn listalla ei ole pankkiasi, käytä SEPA-tilisiirtoa.
Tärkeää: Jos käytät Trustlya, voit käyttää vain jokaista uutta siirtoa varten luotua yksilöllistä viitenumeroa. Näet tämän viitenumeron Trustly-ikkunassa, kun suoritat maksua Bondora-tililtäsi. Jos käytit vahingossa uudelleen aiemmin luomaasi viitekoodia ja lähetit rahasi suoraan Trustlyn pankkitilille, ota yhteyttä suoraan Trustlyn asiakastukeen. Kun olet toimittanut Trustlylle maksutositteen, Trustly palauttaa rahasi suoraan sinulle.
Trustly-maksuja voi suorittaa vain kirjautumalla Bondora-tilille. Jos haluat tehdä tilisiirron verkkopankistasi, käytä SEPA-vaihtoehtoa.