Miten vahvistan henkilöllisyyteni?
Kun rekisteröit ensimmäistä kertaa sähköpostiosoitteesi, luomme sinulle automaattisesti henkilökohtaisen Bondora-asiakastilin. Tämän jälkeen sinun on myös vahvistettava henkilöllisyytesi, voidaksesi hakea lainaa. Käytämme tätä prosessia henkilöllisyytesi, pankkitilisi ja osoitteesi varmistamiseen.
Tunnistaudu ja varmenna asiakastilisi:
- Valitse verkkopankkisi ja kirjaudu sisään
- Valitse sopiva tili (kyseiselle tilille siirretään myös hakemasi lainasumma)
- Seuraa ohjeita (tunnistautumistavat vaihtelevat verkkopankeittain)
Kun tunnistaudut verkkopankkisi kautta, varmistamme samalla myös pankkitilisi ja hakemasi lainasumma maksetaan kyseiselle pankkitilille. Tunnistautumisen mahdollistaa Trustly. Tunnistautuminen on turvallista, nopeaa ja ilmaista ja sinun ei tarvitse rekisteröityä erikseen. Voit vain kirjautua normaalisti verkkopankkiisi (emme tallenna pankkisi kirjautumistietoja).
Huomioithan, ettet voi vahvistaa pankkitiliäsi Trustlyn kautta, jos:
- Pankkisi ei ole Trustlyn pankkiluettelossa
- Trustly ei tue kirjautumistapaa, jolla kirjaudut sisään verkkopankkiisi
- Pankkitilisi on liitetty luottokorttiisi
- Pankkitililläsi on enemmän kuin yksi omistaja
- Pankkitili kuuluu alaikäiselle
- Sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia
Bondoran vinkki: Kun olet varmistanut asiakastilisi, muistathan pitää sähköpostiosoitteesi ajan tasalla. Näin vahvistamme henkilöllisyytesi, kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme.